WWW.CHATARA.IR -WWW.PARSIANCAMP.IRاز شما دوستداران نت در خواست می شود به سایت های زیر سر بزنید <> ورزشگاه اختصاصی ابومسلم مشهد .

 در سال ۱۳۷۳ در ۱۰ کیلومتری جاده مشهد شاندیز زمین به مساحت ۴۰۰ هکتار با همکاری استانداری خراسان از طریق منابع طبیعی به تربیت بدنی استان واگذار گردید که از همان سال با همکاری استانداری شروع به دیوارکشی، تسطیح و احداث یک باب سالن چند منظوره آغاز شد. در سال ۱۳۷۵ کلنگ استادیوم فوتبال به زمین زده شده اعتباری به میزان ۷۶۰ میلیون تومان تا سال ۱۳۸۰ برای این طرح هزینه گردید.

در طی سالهای یاد شده از سوی سازمان تربیت بدنی سه باب سوله نیز به مجموعه اهداء گردید و همچنین عملیات احداث پیست دوچرخه سواری نیز آغاز شد. پس از انتصاب جناب آقای مهندس مهرعلیزاده به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و با عنایت به شناخت ایشان از استان و طرح، همچنین علاقمندی به احداث طرحی در خورشان مشهد مقدس به عنوان کلان شهر مذهبی ایران و وجود مضجع مطهر و ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) در این شهر باعث شد با درایت خاص ایشان را در سال ۱۳۸۱ مبلغ ۷۶۰ میلیون تومان به این امر تخصیص داده شود که مطابق با ۵ سال گذشته آن بود در ادامه، سال ۱۳۸۲ مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان مطابق با اعتبار ۶ سال گذشته آن تخصیص داده شد و نهایتاً در سال ۱۳۸۳ مبلغ دو میلیارد تومان پیش بینی گردید .

این مجموعه همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به دست جناب آقای مهندس مهرعلیزاده افتتاح شد.

لازم به ذکر است که طی سالهای ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۳ از سوی استانداری خراسان مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به مجموعه اختصاص داده شده که در جهت راههای ارتباطی، فضای سبز، دو باب سالن چند منظوره، دیوارکشی و سایر موارد در مجموعه بزرگ ثامن الائمه(ع) هزینه شده است.

ضمناً استادیوم فوتبال ثامن الائمه (ع) مجهزه به نور ۱۰۰۰ لوکس، اسکوربورد با قابلیت پخش تصویر ویدئویی، چمن با زهکشی و سیستم آبیاری هوشمند، ۷۳۵۰ صندلی پشتی دار، پارکینگ به ظرفیت ۱۲۰۰۰ اتومبیل و چهار رختکن که مجهز به سونا و جکوزی می باشد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

+ نوشته شده در  یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 23:36  توسط ARA 

[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]